Harleyqueen devlet hastanesinde bi ebe arkadaşım var ondan duyup araştırdım bende
Eskiden evde yapılan doğumlarda zeytinyağı içer ve sürelerini rabbimin daha yumuşayıp açılmasını sağlıyormuş.Ben aydınlıyım ve anneanneme sordum arayıp oda öyle dedi hatta anneannem evde yapılan doğumdan sonra sık sık vajınaya zeytınyagı sürerdik dedi