Selencnbz Aycan_6767 normalde 22 gösteriyor app ama 12 gün kadar kaldı gübü gözüküyor. 🌺♥️Bu cuma gün belirleyeceğiz
ipekveannesi BIR_SIYAH__HIAYESI63 çevremde hep öyle dediler bende vazgeçtim o yüzden sağlıcakla gelsin minik beyler 💙😍
Nanee DerinKoss amin amin inşallah 🥰 39 haftalık oluyor. Sizin ki kaç haftalık oluyor? Erkekler genelde ekliyor oğlumda da 40 haftalıkken girmiştim sezaryene ne kasılma ne sancı hiç birini yaşamadım 😃
DerinKoss Nanee Yaa öyle mi içim biraz rahatladı ya erken davranırsa endişem vardı 😅 38+5 haftalık oluyor 🥰