Halimee1634 12+0 haftalığım dünden bu yana baş ağrım var normal midir ? Çok çok şiddetli değil ama etkiliyor beni.bu haftalarda baş ağrısı yaşayan var mı?
Biranne- Halimee1634 12. Haftamda benimde üç gün ağrımıştı sanırım çoğu kişide oluyor. Parol içebilirsin bana doktorum içebilirsin dedi çok şiddetli olur geçmezse de nörolojiye git demişti.
Ellyy Halimee1634 Benim migrenim de olduğu için her ay adet günlerime denk gelen zamanlarda başim 3 gün boyunca cok siddetli agriyordu. Şunu söyleyebilirim ki pek yapacak birsey yok. Deneyimledigim ve en iyi gelen seyler şöyle; Mentollü masaj kremi (Bütün ecz. var ve uykuya dalmaya çok yardımcı oluyor) Baş agrisini hissettiginiz anda parol icmek Kesinliklee nescafe! Ben bazen 2 kupa icmek zorunda kaliyordum ama cok etkili. Ilık duş da bircok zaman hafifletiyor..
Nurellaaanur Şuan 15 haftalığım 12 den beri çekiyorum 1 gün ağrımazsa diğer gün mutlak ağrıyor ne yapsam fayda etmiyor ılık bi duş rahatlatır diyorlar dene bi istersen
Halimee1634 Ellyy inanır mısınız benimde tam adet dönemim acaba ondan mı dedim ben de çok sağolun yardımcı oldunuz 🌸 hamilelikte mentollü kremlerin zararı olmuyor degilmi
Ellyy Halimee1634 Kesinlikle ondan. Ben migren günlügü tuttuğum icin biliyorum :) Hicbir zararı yok mentollü kremin. Cok gecmis olsun😕😊