Semanurs Kızlar bebek çok istiyoruz eşimle bu ay başrısız oldu çok üzüldük aslında daha yeniyiz 1 aydır deneme oluyo ama öneriniz var mı vitamin falan
Bnmv-1 Semanurs folik asit kullan ilk üç ay başlatıyolar bol su bol yürüyüş stres yapma bebek diye düşünme herşeyi akışına bırak hemen olucak diye birşey yok kendine bunu diretme hemende olabilir belki biraz geçte olabilir he bir de yumurtlama günü takip et ovulasyon testi al
Fatma_s Semanurs ovulasyon testlerini öneririm 😊 cunku hiçbirimiz makine değiliz yumurtlamayı tahmin etmek bulmak bana imkansız geliyor 😊 ayda da 1 gün olan bir şeyi şansa bırakmamak lazım
kumralface35 Semanurs en az 1 yıl korunmasız deneyin , internetten ovulasyon testleri alıp yumurtlama gününü takip edin ve o günlerde özellikle birliktelik olsun , folik asit kullanın bol su tüketin , 1-1,5 yıl olmazsa doktora gidin
Melismelo Folik asite başlıya bilirsin canım bide tiroid kontrol ettir doktorunla konuşdunmu belki önerir birşeyler progestanda kullanabilirsin