gamzebngaa_dmr Tabii ki sağlıklı beslenmek çok önemli kimse bunu inkar edemez. Sağlıksız şeyler bizim için de sağlıksız olduğu için bebeği de etkiliyor. Şeker, tansiyon, aşırı kilo, ödem vs. Sağlıklı şeyler de bebeğin zihinsel gelişimini bile etkiliyor ceviz, badem gibi kuruyemişler, kan yapıcı şeyler, süt ürünleri, et, balık vs. Ama doktorlar bebeğin kilo olayının biraz farklı olduğunu söylüyorlar. İki doktorum da aynı şeyi söyledi. Sırf bebek kilo alsın diye nesquik içenler var mesela. Hem paket ürün, hem katkı maddeli, hem şekerli. Bu bebek kilo alsa bile, sağlıklı kilo aldığını göstermez. O yüzden sağlıklı beslenip, çok da zorlamamak gerekiyor. Mesela eltim ilk çocuğunda çok beslenememiş, son çocuğunda çok dikkat etmiş, ama en kilolu çocuğu da ilk çocuğuymuş.