Kizlar yine cok keyfim kacti. Dün hafif bir kanamam oldugu icin bugün özelde bir doktora muayeneye gittim. Kalp atisini duyamadik 7+1 de. Tam duyulmuyor dedi. Gebelik kesesi 20 mm olmasi gerekiyor benimki öyle degilmis gelisim geriligi var dedi ama asil kendi doktoruma yarin danisacagim. Eger 8 haftada ilerleme olmasa gebelik sonlandirilacakmis.. bu durumu yasayan varmi..