Liyarya Testim comfort erken gebelik testi . Sabah yaptım bu testi ilk 5 dakika içinde silikte olsa görünüyordu. Yarım saat içinde bu fotoğraftaki gibi oldu. Acaba bu çizgi doğru mudur. Çünkü sonradan koyulaştığı için pek güvenemiyorum ayrıca bugün de adet günüm henüz daha olmadım . https://resimyukle.io/r/sPb6yHbZun
Deletedmom83940 Liyarya canım varsa bile geç döllenmedir daha yeni salgılıyor olabilir betayı çok silik çıkmış istersen biraz daha bekle yada kan ver
mnkfasulyee Liyarya Bende adet günümde yapmıştım koyu 2 çizgi çıkmıştı. Seninki belki daha yeni olduğu için böyle çıkmış olabilir. Büyük ihtimalle var gibi ama kesin net sonuç için kan vermelisin.
Edabykl Liyarya bende adet gunumde yaptim ayni boyle cikti biraz gec dollenme oldu sanirim hatta kan verdigimde bile düşük cikmisti 20 ile ogrenmistim suan 25+1 iz
Gul2020 Bende sizin yaptığınız test yaptım sizin gibi çıktı daha sonra kan verdim gebelik var dedi doktor bende adetim 1 hafta kala ogrendim