Hanımlar merhabalar bugün hastaneye gittim doktor bebeğin kafasının doğum kanalına yerleşmediğini 1 cm açılmam olduğunu söyledi 39+1 günlüğüm sizce bu saatten sonra yerleşir mi kanala doktorum 42.haftaya kadar bekleriz dedi bende o haftaya kadar da çok kilo alır bu sefer gene normal doğum olmaz dedim kararsız kaldım bilmiyorum ne yapıcam