Melek-41 Ben bugün hastaneye gittim nstye girdim iki kere iyi çıkmadı doktor dedi başka hastaneye sevk etti boylr bişi yaşayan oldu mu
Hafize27 35 haftamda 2 nts kötü çıktı kahvaltı yaptım geldim yine kötü çıktı sonra serum verdiler 2 defa ondan sonra iyi çıktı vucudum susuz kalmiş ama size ne dedi bebegin nabzı falan mı yavas cıkmış bilgi vermedi mi
Melek-41 Hafize27 bilgi vermedi henüz tekrar nst ye girdim doktor bekliyorum benim zaten bebeğimin hareketleri hiç fazla yok cok az hareket eder oda kasılma şeklinde sert bı şekilde oluyor
Selothatun Bugün yaşadım bebeğimin kalp atışları düşük çıktı. Serum verdiler tekrar girdim bu sefer normal çıktı. Keşke sevk etme sebebini sorsaydınız
Melek-41 Gamzeates 33.4 günlük şuan yine nst ye başladım serumda verildi ama değişen bişi yok hala aynı