Eslem_1 Busra_49 ben 38+3 deyim hala tık yok 😀 ne sancı ne ağrı ne bir şey zaten az az hareket ediyor başından beri hamile değil gibiyim resmen
aslhankrhan94 Busra_49 İki kardeşim de 40.haftalarda doğurdular 🤭 Bebek ne zaman isterse o zaman geliyo bunu iyi anladım 🤭
Deletedmom52620 Busra_49 39+6 da doğurdum gelesi yoktu suni sancıyla hanımefendiyi yerinden ettik 😂 bakalım bu gebeliğimde ne zaman gelir
Busra_49 Eslem_1 Bende 38-0 haftalığım sancı yok ama kasık ağrılarım var yürümekte zorlanıyorum kız çocuğu erken doğar diyorlar ama halen doğmadı ☺️
aslhankrhan94 Busra_49 Evet oğlan da geç doğar diyolar ama yeğenim 38 de doğdu 🤔 Nasip hayırlı zamanda sağlıkla gelsinler 🤲
Deletedmom52620 Busra_49 normal kendiliğinden olan sancıyı hiç bilmiyorum ikisini kıyaslayamıyorum ama biraz zor geçti bana göre ama toplam 1 saat 27 dakika da doğum yaptım maşallah tabiki de inşallah gene bir avazda çıkıp geliverir ❤️