Aysgl15 Merhaba bayanlar 8 günlük bebeğim var bugun sarılık için kan verdik şükür temiz çıktı ama kağıtta bir şey dikkatimi çekti kan grubu 0RH- çıkmış ve doktora sordum yeni doğan olduğu için net çıkmayabilir dedi başına böyle bişy gelen varmı