Fatime07 Kızlar tsh ilaçla 027 ye kadar düşmüş yenı farkettim yarın tekrar doktora gidecegım serbest t3ve t4 de yüksek böyle bir durum yaşayan oldu mu
Deleted4445656 Fatime07 çoğul gebelikte oluyormuş bende panikleyip doktora gitmiştim 4. Ayda düzeliyor dedi hormonlar 2 kat hızlı çalıştığı için sanırım hızlı düşüşler olabiliyormuş
Fatime07 Deleted4445656 senın kaça kadar düşmüştü ben gebelik öncesi ilaç kullanmaya başladım en son 2.70 civarıydı sonra 3 hafta sonra bu kadar düşmüş su an korkuyorum da bir şey olur mu bebeklere diye
Deleted4445656 Fatime07 0,58 di benimde 😂 4. Aya girdiğimde tekrar yaptırdım hepsini normale dönmüştü o arada yüksek nabzı atışı kalp çarpıntısı falan oluyordu bende o yüzden gitmiştim ama hamdolsun düzeldi