Deletedmom83940 kızlar sabahtan beri üçüncü defa istifra ettim içtiğim ilaçlar ne oldu tekrar içmeme gerek var mı ?
Sehrbnon12 Deletedmom83940 canım zaten vücudun gerekeni almıstır asla tekrar içme bende öyle oluyorum doktorum gerek yok bidaha içme dedi
Minikbirannem Deletedmom83940 patates kozledim fırında bı tane yiyebildim bende sizde deneyin isterseniz belki yiyebilirsiniz inanın sizi çok iyi anlıyorum çünkü bende hiç birşey yiyemiyorum yediğim çıkıyor . O kadar çok kusuyorum ki boğazım çok acıyor
kuzucumoglum Deletedmom83940 bı serum mu bağlansan acaba o iyi olur yemekte yiyebilirsin sonrasında hem vücudun susuz da kalmaz vitaminini alırsın
Bnmv-1 Deletedmom83940 hayır kesinlikle içmemelisn vücut zaten alıcağını alıyormuş sen hiç merak etme boşa gitmiyor