Zypnmlk Selam hanımlar daha önce yazmıştım 2li tarama testi yaptım sonunda yüksek riskli çıktı fetal DNA testi yaptım çok şükür Allah’ıma bir sıkıntı çıkmadı rabbim isteyen herkese nasip etsin