Ufay yanlış cevap yazmışım size 🙊🤣🤣 ben adatıp meryem kumbaşlıya gidiyorum çoooook memnunum beşinci bebeğim sana önce ertan çelik (mecburi sezaryen oldum ona muayene ile ilgili fikrim yok) sedat umur A gittim o da iyi. Sami kemik e gittim o da iyi doktor. Şimdi ilk defa bayan doktor istedim ve çok ilgili memnunum..