Kizlar belim agriyor sizde de varmi ?
Fadiiik olmaz mııııı
Fadiiik bol spor ve yürüyüş tek çaresi:)
30 haftalığım hala çok agriyor
Hazal-karabulut1 kac hafta da baslamisti ?
Fadiiik en başından beri
gkbyza ayyy hep bir korku var icimde normal dedikce rahatliyorum
Fadiiik korkma canım normal aynen ben eşimin kollarına tutunmadan kalkamıyorum nerdeyse 🙄