Mysngl Benim de ikinci gebeliğim ve çok erken başladı bulantılar, uyanık olduğum her an bulantım vardı ve hiç birşey yapamamak çok kötü 😔 Prilam tam geçirmese de biraz hafifletiyor gibiydi, şu an 16. haftadayım ara ara yine oluyor bulantılar ama çok şükür atlatıyor gibiyim, Allah hepimizin yardımcısı olsun, sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 😇