Benim kızımda anladılar 38 haftada su fazlaşıgı olduğunu acil boyutta riskliye aldılar .Eğer duselmezse riskli bölüme verirler zaten ani su gelimi ,kordon sarkması yada çocukta anlaşılmayan hastalık veya doğum sonrası komplikasyonlar olabilir diye diyor doktorlar detaylı olarak baktıklarında genel olarak .Bende ani su gelmesi olması 40 haftada kordan sarkması olurdu ama plesanta yapısıklıgı olduğu icin olmadı sarkma durumu .Ama daha vakit var düzelebilir de hayırlısı olsun hakkında .