Merhaba hanımlar 👋🏻 Gebelik şekeri olanlara soru sormak istiyorum. Geçen hafta şeker yüklemesi yapıldı ve biraz yüksek çıktı. Diyet uyguluyorum şuanda dr kontrolünde. Açlık tokluk şekerini ölçüyorum. Tokluk şekeri yemeğe başladıktan bi saat sonra ölç dedi. İlk bir saatte tokluk şekeri kaç çıkarsa şeker olmuş oluyor. Yani sınırları nedir açlığın tokluğun ? Bu konuda pek bilgim yok. Deneyimli kişilerden bilgi istiyorum 😇 sevgilerle 🌸🌸🌸