mirage333 ben insanların isimlerininin manasını taşıdığına inanılmaz inanıyorum. Elbette taşımayanlarda vardır ama çoğunluk taşıyor ve siz o isimle seslendikçe benimseniyor. Ayaz ismi gerçekten güzel kulağa da hoş geliyor ama çevremdeki ayazlar genelde çekingen ve keskin net cevapları olan soğuk bireyler. Manalarına odaklanarak isim koymanızı öneririm. Sağlıkla gelsinler inşallah.