Bebekgeliyor-20 Arkadaşlar belim çok ağrıyo uzansamda otursamda ağrıyor bide yürürken falan vajinamda baskı gibi değişik bi his oluyor sizlerdede oluyor mu
3prens71 Bebekgeliyor-20 27+4 oldum bndede bu aralar aşırı bel ve sırt agrısı oluyor sureklı lavobadayım sankı saatlerce sıkısmışta gtmıs gbı oluyorum hatta yarım saate bır onun dısında çok şükür bı sorın yok gbı
tuce2 Bebekgeliyor-20 benimde ayni sekilde kasıga vuran bazen tek tarafli agrilar olabiliyor bazen gogus altinda baskı hissediyorum sanirim artik iyice büyüyor🥰
Gamze_k0 Bebekgeliyor-20 senin yaşadığını bende yaşıyorum şuan canim korkuyorumda hastaneye gitmeye bende 29+1 haftayim
Hazal-karabulut1 Benim oğlumda çok agrim vardı magnezyum kullanmıyordum kızım da magnezyum kullanıyorum hiç bir şikayetim yok kullanıyor musunuz magnezyum
Hazal-karabulut1 Ayvacekirdegi bu güne kadar normal hap şeklinde kullanıyordum 2 paket bitirdim. Ama bu gun eczanede kalmamıştı hap olanı aynı bire birini ama suya katılanı verdi doktoruma sordum hemen kullanabilirsin aynısı zaten dedi.