Merhaba güzel anneler,
4-5 gündür devam eden bir öksürüğüm var. Ateş, burun akıntısı, boğaz ağrısı vs. yok sadece balgamlı bir öksürük yaşıyorum. Özellikle sabah ve gece saatlerinde yoğunlaşıyor.
-Bal+zencefil+limon
-Pekmez+tereyağ
-Boğaz pastili
Bu üçü hariç herhangi bir çözüm önerisi olan varsa paylaşabilir mi rica etsem? İlaç kullanmadan atlatmak istiyorum umarım başarabilirim. Şimdiden cevap yazan herkese teşekkürler… ♥️