Merhaba , ben hamile oldugumu yeni ögrendim . 6 haftalık suanda . Ve bende ilk zamanlar göbek kenarlarım cok agrıyordu . Simdi ise kasıklarım cok agrıyor
Hamile oldugumu bilmedigim zamanlarda bu agrıyı hissediyordum ve işte üşüttüm falan sanıyorum ama hala devam ediyor kasık agrısı sizde de böyle oldu mu