Bende bilindik bir doktora gidiyorum kendisi ayrıca yakın bir ahbabım, bir önceki gebeliğim kayıp oldugu için evhamlıda bi tipim, ikiliyi ne zaman yaptıraym dedim, direkt dedi ki aldıracakmsn ben aldırmayacağım ama yine de bilmek istiyorım dersen sana fetal dna öneririm dedi göbekten sıvı tehlikeli dedi, yasına ve kilona göre bile risk oranı değişiyor dolaysııyla orana göre belirlemme yapılıyor asljnda dedi. Bazen risk olmasa bile cocuk doen sendromlu dogabiliyor dedi kalbini ferah tut 10 hafta cok kücük değil mi bebeği tespitte ben 11. Haftada gittim daha bu hafta bebeği insan suretiyle yeni anlayabildm acıkcası.