Çok dertliyim hanımlar çokkk. Bebeğim oldu 1 hafta kövezde kaldı sonra geldi rahatsızdıö 1 hafta sütümü sağıp verdim sonrasında ilaç kullandım 2 hafta mama verdim ve bu esnada sütümü sağıp attım ama sütüm de yeteri kadar çıkmıyordu zaten. O 2 hafta mama kullanırken 1 haftasını aptamil almıştım çocuğu maf etti kakasını yapamadı sonraki hafta burada post açmıştım çoğunluğun ve Bi arkadaşımın tavsiyesiyle Sma aldım. O da aynı şekilde kakasını yapamadı Bi tık suyunu çok koydum gene yok. Şimdi sütümü veriyorum memeyi tutuyo içiyor biraz sonra karnına agrı giriyor. Normalde anne sütü içince her öğünde kakasını yapardı yine aynı şekilde memedeyken ağrı geliyor bir daha almıyo memeyi. Zaten memeye de zor alıştı. Hep biberon kullandığımız için. Şimdi memeyi de Bi süre sonra bırakınca aç kalıyo. Her seferinde sağamuyorum ve ya sağdan da yetersiz oluyor biraz süt biraz mama vermek durumunda kalıyorum. Doğru mu tapıyorum bilmiyorum. Gene kaka problemi ortaya çıkıyor. Uyumuyor da. Önceki hastalığından zaten çok aşırı yıprandım şimdi birde bu beni çok yıpratıyor. Tek bakıyorum bebeğime ilk bebeğim daha 1 aylık. Kayınvalidem le aynı Binadayız ağlayınca da aç bu çocuk yok şöyle böyle bu çocuk diyorlar daha da deli oluyorum. Hep bilmişlik yapıyorlar. Onların da Bi etkisi var üzerimde. Ne yaoıcağımı bilmiyorum. Bebeğim için Bana akıl verin nolur.