Hepsiburadadan indirimle almıştım şuan yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum ama paketlerde hem az oluyor hemde çok kullanıyor hemde fiyatları malum ben Babyturco Bi kaç tane kullandım pişik falan yapmadı bende bana kalırsa 2 aydan sonra falan rahatlıkla kullanılabilir ben elimdeki yenidoğanlar bittikten sonra onu kullanmaya başlıcam