BurcucumSert 7 haftaya gecerken regl kanamasi gibi kanamam oldu acil hastane ve doktorum ile birlikte kalp atislarini duyunca icim rahatladi. Varmi yakin vadede yasayan bu durumu istirhtteyim 1 haftalik dua edin atlatmis olalim 🥰
Xxxbetuss BurcucumSert geçmiş olsun canım benim de 7 haftalıkta kanamam oldu ama çok çok fazla degil az. Çok şükür bisey olmadı doktorum duphaston ilac verdi iki güne kesildi kanamam
BurcucumSert Progestan vajinal kullanıyorum sabah akşam kanama yok ama ultrsaon da azıcık göründü en son tedirgin oluyor insan 😢 Allah herkeze şifa versin sağlıkla kucağına aldırsın inşallah
Celiktss Benim de bi anda kan boşaldı. Hatta baya büyk bi pıhtı düştü.. Bi gece hastanede yattım. İğneler ilaçlar serumlar, bi haftada evde iğne vuruldum. Çok şükür hepsi geçti. O 7.haftadaysı, şuan 12+5 olduk. Bi sıkıntımız yok Umarım sen de atlatırsın