Asyamene Merhaba 14 aylık bebeğim var ve bu gün bir aylık hamile olduğumu öğrendim emzirmeye devam etmeli miyim
hulyagks Asyamene 4 aylık olana kadar emzir eger bırakmazsa 4. Aydan sonra 5. Aya kadar da yavas yavas bıraktırırsın. Bn öyle yaptım . Hem kilo almadım hemde kızım biraz daha emmiş oldu
Tazeanne0134 Asyamene oğlum 19 aylıktı hamileliğimi öğrendiğim de 2-2.5 Ay kadar emzirdim sütüm çekildi o yüzden kesmek zorunda kaldım sütün gelmeye devam ederse emzir sorun olmaz benim arkadaşım hala emzirir büyük oğlu 28 aylık küçük oğlu da 5 aylık düşün yani
Meryem3k Asyamene Benimde kızım 14 aylık bende doktora sordum 1 bucuk ayda kesmeye çalış dedi benim kızım emeden hiç uyumaz
Asyamene Cansugamze_ bende randevu aldım gidip soracam ama daha önce erken Doğum yaptıgım için tedirginim
Asyamene hulyagks kızım suanda bırakmak istemiyor emmek için çok ağlıyor erken Doğum yaptıgım için bu gebeliğimi tetikler mi diye endişeliyim
Meryem3k Asyamene Kızım çok hırçın oluyor vermeyince huysuzlaniyor nasıl bıraktıracagımı hiç bilmiyorum
Asyamene Meryem3k bende hiç bilmiyorum Ama emzirmeye devam edileceğim sütün tadı değişince bırakır belki
Meryem3k Asyamene iyi değil dediler bana çok kişi birde kız olursa değişmez sütün tadı dediler erkek olursa istemez emmez dediler
miraninannesi40 Asyamene Benim kayınvalidem de görümcemi emzirirken eşime hamile kalmış sütü değmiş görümceme yazık çok zayıf boyu çok kısa.
Skarakas Asyamene bende kizim 22 aylikken ogrendim hamile oldugumu emzirmeyi biraktirmak zorunda kaldim. Doktorum onermedi.
Asyamene Skarakas sizinki bir tık büyümüş yeteri kadar emmiş bence 😊 kızımın biraz emmesini isitiyorm bende