Her şeyi buraya yazasım geliyor 🥰 iyi ki bu uygulama var. Hepinizle arkadaş gibi hissediyorum kendimi. ❤️
Bu gün doktor kontrolümüz vardı. Ultrasonda hep 20 Haziran gösterdiği için (hatta doktor da öyle söylediği için) hep 40. haftamız bu gün doluyor sanıyorduk. Son adet tarihi önemliymiş. O yüzden 25 haziranda tam 40 haftalık oluyormuşuz 🙃 doktor cumartesi kahvaltını yap gel dedi. Cumartesiye kadar kendi gelmezse o zaman ne yapacaksınız dedim. Şimdi onları düşünme dedi. Hiç açılmam yokmuş. Ya suni sancı verecek ya da sezeryan mı olsun diyecek? Hiç bahsetmedi. Genelde ne diyorlar? Özele gidiyorum bu arada. Birde merak ettiğim bir konu daha var. Ultrason resimlerinde bebeğim hep uyurken eliyle gözünü kapatıyor. Sizin de öyle oldu mu ? Doğumdan sonra sürekli eli gözünde uyuduğu için ya gözü gelişmezse diye korkuyorum. Böyle bir yazı okumuştum sanki internette.
Kısacası son 5 günüm kaldı. Bu sefer gerçekten de 5 😂 sizde durumlar neler ?