Merhaba arkadaşlar 36+4 haftalık hamileyim aşağıya doğru bi baskı hissediyorum sonrasında regl aktığı zaman hissederiz ya öyle bi akma hissi ama su mu akıntı mı idrar mı anlayamıyorum. Sancı denen şey bu mu oluyor arada karnım kasılıyor tecrübesi olan yardımcı olabilir mi?