Narnur 33 haftayım şekerlerim yüksek çıktı bugün insülün verdi dr 😕 bebek iri ve suyu fazla dedi çok moralim bozuldu birde üstüne plesanta previa var 🥺
benimmdunyamm Narnur 8 haftamdan beri diyet insülin kullanıyorum diyet ve insülin düzenli kullan sıkınti olmaz
Kardelencyr Narnur bende 26. Haftadayım seker yüklemesi yaptırdım ve sekerim cok yüksek çıktı insüline başlayacaksın dedi endokrinolojiye ve diyetisyene yönlendirdi nasıl olacak bilmiyorum
Narnur Ormanmeyveli hayır şeker yüklemesi yaptırmadım açlık tokluk baktırmıştım normal çıkmıştı daha sonra suyum fazla olunca dr evde takip etmemi söyledi öle takibe başladık 🥺
Narnur Kardelencyr benimde öyle ihmal etmeyin hemen gidin bebeğe Allah korusun zarar veriyormuş ve diyete başlayın Allah yardımcımız olsun inşallah