Ruzgarr Selam kizlar 13+5 teyiz.bugün dayanamayıp doktora gittik bebeğimi görmek için.doktor %70 erkek dedi.hatta bacak arasınıda gösterdi,anlattı.ama merak ediyorum bu şekilde öğrendikten sonra cinsiyeti değişen oldu mu 🤔🤔
DilarAsel Ruzgarr 12+5 de erkek dedi 19 hafta da kız dedi şuan kız olarak devam ediyor 28.haftadayız 😊😊
Tubiiiii Ruzgarr hayırlı olsun tatlım valla bize de erkek dedi değişmedi hala erkek ama bi arkadaşıma erkek dsesi mişti sonra kız dediler
DilarAsel Ruzgarr bence de ben eşime erkek dedim sonra kız olunca hep sordu hatta bir kaç akraba erkek kıyafeti aldı 😁
Ozge11 Ruzgarr bana da aynı haftada kıza benziyor dediler 18 de erkek olduğunu öğrendik ayrıntılıyı bekliyorum yine de 😌
tugbaninmucizesi Ruzgarr bana da 11+2 de %70 erkek dedi 15+1 de kesin erkek olduğunu öğrendim degismedi yani😊 bana da bacak arasini gostermisti
tugbaninmucizesi Ruzgarr ama kesin alışveriş icinayrintikiyi bekliyorum gerci benim arkadaşıma doguma kadar erkek dediler hersey erkek olarak ayarlandi hamile cekimi bile ama kız oldu ayrintiliya bile güvenemiyor insan 😏
EmelBG Ruzgarr Bizim komşunun oldu 12 haftada görmüş erkek demiş büyük ihtimal 16 haftada gidiyor kız 👼🏼.Olabiliyor olmayabiliyor hayırlısı olsun herdâim fakat hakkınızda .
JeyranAhadova Ben de 13+5de ogrendim. Bende chok korkuyorum, degishir diye)) Amma doktorum baya baktı, baktı soyledi) Bende de erkek)
Mutluluk07 13 haftalikken erkek gibi dendi 16. Hafta içinde kız dedi bizde şaşırdık suan memleketime başka doktora da göstermeye gidiyorum :)