3babymom bu ay başı 30. Haftamda tatil için çıktım, sürekli durunca 10 saat kadar sürdü. Ayaklar aşağıda kalmasın, mümkünse altına minder vs yüksek bir şey koy. Ben unutmuştum, mola verip yürüsem de biraz ayaklarım şişti, onun dışında sorun yaşamadım :) bir de terlik candır 😂 iyi yolculuklar 🌸