Merhaba, tüp bebek sonrası transferin 7. günü dayanamayıp kan testi yaptırdım. (Doktorum 13 üncü günü yapmamı istemişti). test sonucum 0,5 çıktı negatif yani. Doktorum sonuç almak için çok erken olduğunu test günün beklememi söyledi ama araştırmalarımda hiç bu durumda olan birine denk gelmedim aranızda bunu yaşayan var mı sonradan pozitife dönme ihtimali var mı acaba