Bet7408 Kızlar doğumuma çok az kaldı aşırı aradayım hangi yolu seçmeliyim bilmiyorum canımda aşırı tatlı ben gibi olanlar hangi doğumu seçmeyi düşünüyor acaba
Melos90 Bet7408 bende korkuyorum ama onu aklıma getirmemeye çalışıyorum o an ne gerekiyorsa onu yasiycaz 😬
Nur123aa Bet7408 valla korkmuyorum gelsin diye gözünün içine bakıyorum en ufak bir sancı girse seviniyorum 😄😄
Mutluhatun Bet7408 yarın 3 cm açılma ile 38+6 da suni sancıyla normal doğumu deneyeceğim bakalım ne olcak 🤔
Asel_im Valla kızlar bi sıkıntı olmazsa Sezaryen zorunlu olmazsa normali deneyin mutlaka. Sancı çekip açılma bekleyebilirseniz doğurmakta bir şey yok. Sezayen doğum sonrası zorlanırsınız normal doğumda daha çabuk ayaklanıyor insan
nuhunannesi42 Bet7408 valla benimde canım aşırı tatlı. Regl ağrısında bile ağlardım oysaki çok da ağrım olmazdı sezeryan istiyorum ama.sutum gelmez diye korkuyorum normal doğum dan da korkuyorum 🤣 bilmiyorum artık zamana bıraktım