Mutlubebekannee 6 haftalık hamileyim belirtim yok iki hafta önce yaşadığım şeyler kayboldu sizce normal mi
Asel_im Mutlubebekannee daha Bismillahirrahmanirrahim yeni bi bebek ve belirtiler ve farklı belirtiler olacaksa yeni yeni başlar
Mutlubebekannee Bet7408 Ne biliyim ilk öğrendim günler ağrı sızı oluyor du çok şükür kanamma vs yok ama belirti arıyor insan
durumom2022 Merhaba benim de ilk gebeliğim 18 haftalık oldu hiç belirtim olmadı herşey de yolunda çok şükür 🙏 Sizin de öyledir belki herkesin gebeliği bir olmuyormuş bendd böyle post açmıştım korkuyor insan ister istemez bilmediğimiz için