hayallliiim enesayazmoom galiba o yapan bendim hesap değiştirdim bebeğimi kaybedince ama çok dogru değil kuzu ya tutanda oluyor ama herkese tutmuyor
enesayazmoom hayallliiim 20 mart son adet tarihim dogumumuz Aralık 25 gösteriyor bakalım nasip doğum tarihim 28 08 95
Sehrbnon12 enesayazmoom kız valla ben ikizlere hamileyim 2 defa denedim bi defa kız Bi defa erkek cıktı yani tesadüf de olabilir bilemiyorum ama gercekten de insallah bi kızım bi oğlum olucak 😂😘
enesayazmoom Sehrbnon12 ya ne güzel şu ikiz lerin biri kız biri erkek çıkınca çok seviniyorum hem kız bebek duygusunu tanıyorsun hem erkek maşallah size sağlıkla kucağına al bebislerini
hayallliiim enesayazmoom evet canım 6+1 ama çok değişik bir hamilelik ilkde eşime süpriz ile söyledim böyle kıpır kıpır şimdi hayal kurmaya bile korkuyorum endişe çok birde bir öncekini tam atlayamadım sanırım ama eşim çok istiyordu
Sehrbnon12 enesayazmoom evet canım suan 20 yasına girdim ve ilk gebeliğim insallah sağ salim gelirler 16 haftaya girdik sabırsızlıkla bekliyoruzzz
Sehrbnon12 enesayazmoom ben 17 de evlendim 18 den sonra cocuk istedim olmadı malesef onca tedavi geçirdim bu yaşımda ama sonunda oldu genc anne olmayı cok istediğim için acele ettim biraz yqa ama iyi olmuş saglıkla alalım kucagımıza insallah
enesayazmoom Sehrbnon12 kesinlikle genç anne olmak güzel yaş ilerledikçe insanın tahammülü kalmıyor hiç bir şeye çok memnun oldum canım sağlıkla gelsin bebisler 😘💟💟
Sehrbnon12 enesayazmoom amin canım 25 olunca cocukları 15 yasında olacak ne güzel iste benim eltim 35 yasında evlendi suan 36 yasında yeni anne oldu yani aramızda 16 yas var yani ona göre bu yazımda anne olacağım için kendimi sanslı hissediyorum