Cicek-05 anlıyorum kuzum çok değil 4-5 hafta önce bende aynı durumdaydım ama şükür gördüm kalp atışını da duydum, sende inşallah görürsün o günleri. Herkesin kesesi aynı zamanlarda oluşmuyo malesef farklı haftalarda oluşuyo o yüzden üzme kendini içini ferah tut , bebişin seninle olsun inşallah ☺️