Merhaba
Ben 15+3 haftalık hamileyim
En son 13haftada 2li test için doktora gittim
Cinsiyet için bir çıkıntıda var ama sanki kız gibide dedi
Bi hafta sonra gel istersen bakalım dedi
Ben garanti olması açısından bu cuma günü yani 16+2de gideceğim
Arkadaşlar artık neyse net bi sekılde gözükür diymi
Doktorum cinsiyet konusunda çok yanlışlıklarla dolu bi geçmişi olan bi dr.
16+2de sizce artık gözüken güvenmelimiyim
Bebeğim büyümüş ve belirginleşmişmidir cinsel organı.
Yoksa siz olsanız başka bi dr teyitmi ettirirsiniz?
Teşekkür ederim yorumlar için