Minigindunyasi Siveno sıvı deterjan ile yıkadım hafif bitkisel kokusu var ama ütü falan yapınca kalmıyor. İlk yıkamalar olduğu için parfümlü ürün kullanmadım. İçeriği temiz olsun diyerek. Uzun uzadıya yıkamadım 30 derece 30 dakika lekeli değiller tozu, kiri gitsin diye. Renklilerin çoğununun etiketinde 30-40 derce sınırı var zaten. Kaldı ki sonra ütü vuruyoruz yüksek ısı mikrop falan kalacağını düşünmüyorum ütüledikçe.