EbruEgemen1123 MerveTaer düzenli aktivitem yok gerçekten. Evin koridoru müsait aslında 10metre koridor yapmışlar ama kıymetini bilmiyorum sanırım. Doğum sonrası 40ım çıksın spor salonuna gitmeyi düşünüyorum. Tek başıma çok istikrarsız disiplinsizim. 🙈
Merve240317 MerveTaer Yürüyüş çok yapamıyorum ama evde egzersiz yapıyorum hurma yedim evet ama geleceği yok 😔
sburc36 YamacDemirinAnnesi canım biz seninle aynıyız bende 36+2 yim son gün 27 Ocak kızım olcak Allahın izniyle bakalım hangimiz önce pırtlatacak😆😆
Cerentok MerveTaer safak 36 oldu bugun.bebegim 10 gun once kontrolde 2200gr di.bende simdiye kadar yaklasik 8 kilo aldim .senin durumlar nasil canim
MerveTaer Cerentok benimde iyi elhamdulillah canım haftaya cuma kontrolümüz var bakalım 30 dan sonra 15 günde bir mi çağırıyor kontrole
Eeg MerveTaer 51 gün kaldı🤦32+5 olduk bugün. 32+3'te oğlumuz 2133 gr idi. Ben de şu ana kadar 7 buçuk kilo aldım🍀
Sareninannesi @MerveTaer Allah nasib ederse 109 nisan 16 doğum tarihimiz kısmetse 🤱🏼 hayırlı doğumlarımız olsun😇
Cerentok MerveTaer yok canim ben gecen hafta gittigimde kontrole 33 haftaliktik bana 1 ay sonra gel dedi yani 37haftamda gitcem tekrar kontrole ama o haftadan sonra nasil cagirir bilmiyorum