Mlssaseker Merhaba, Bugün şiddetli kusma yaşadım. Gebeliğim boyunca hiç mide bulantısı vs yaşamamıştım. Doktoruma yazdım ama burada tecrübeli olanlardan da bilgi almak isterim. Normal mi acaba 15 haftada kusma?
Annesininportakali53 Mlssaseker bence normal biz çok evhamlıyız bende hiç kusmadim ve rahat geçirdim şuan 16 haftalik hamileyim daha demin kustum yani kusmakta iyiye işaret gotu birsey yok canım telaslanma kussak niye kusuyoruz deriz kusmasak niye kusmuyoruz birsey mu oldu deriz🤣
ozgekilic7 Mlssaseker ben 7.haftadan beri kusuyorum 15.haftamdayım hala devam ediyor çok normal tabiki gebelikte bu durum doktorumda böyle söylemişti hep🙏🏻
Mlssaseker Annesininportakali53 ben hiç kusmayınca şaşırdım kendime 😂 doktorum da az önce sorun olmadığını söyledi rahatladım 🙈
Mlssaseker ozgekilic7 ah evet öyleymiş az önce doktorum söyledi. Umarım sizin de bir an önce geçer kusmalarınız rahat bir hamilelik geçirirsiniz 🌸🌸
Annesininportakali53 Mlssaseker bende hiç kusmadim kuzum demin ilk kez kustum 🤣 sorun yoktur merak etme
ozgekilic7 Mlssaseker inşallahhh hepimiz öyle sağ salim bebişlerimize kavuşalım rahat bir hamilelik geçirelim insallah💖🌸
Celiktss 7de kusan da var 15 te kusan da doğuma kadar kusan da… her vücut farklı olduğu gibi vücut tepkileri de farklı canım ya. Ben 7-8haftalardan beri hep kusuyorum. 12+4 üz.. hala devam yani