Shr_ Merhaba arkadaşlar ben 23+4 haftalık hamıleyım doktor bebek 10 gün gerıden gelıyor dedı benim gıbı bu durumu yasıyanlar varmı bebeğinin büyümesi için neler yediniz ?
Rmutlu Shr_ kaşar muz ceviz öneririrm canım ben bunları yiye yiye bebegimin gelişimi 10 gün önde şuan çok kilo aldırıyor inşallah senin bebeginde haftasını yakalar