Çünkü riskli gebelik geçiriyorum 21 haftalık 22 mm ile acil serklaj oldum ve şuan 25+6 yım. Yarın 26 haftam bitiyor. 99 rakamlarını görebılcekmiyim diyordum şükür bende görüp bu postu açtım. Şuan tek hedefım 30 haftaya gelmek. Sonra 34 37 diyebilmek🤲🏽