Kizlar bebegime 12+4 de doktorum %90 erkek dedi. Ben kimseye hala erkek demedim son zamanlarda çok duydum degişenleri veya sonradan cinsel bölgesi buyuyen ya da kordonu pens zanneden oluyomus ben gibi yüzdelik verilen varmı aranızda degişen olmadi bi sonraki kontrol diğer ay tecrübelerinizi anlatrmsnz 🤲🏻😙