Soruyorumm
Atlattım sayılır afedersin öksürük sadece balgam olacağı zaman oluyor halsizlik ateş yok boğaz ağrısı yanmasıda geçti ilaçsız atlattım sayılır işte bebek olunca birde hormonlar olup olmamak arasında kaldım benim doktorun verdiği sağlık çizelgesinde 20-22 haftaya kadar ilk doz yazıyor. Ayrıntılı ultrason var sonrası. Bende ayrıntılı ultrason öncesi olmak istiyordum. Biraz aşı korkutuyor burada konu açanlar aşı sonrası 3 gün felan bebek hareketlerini hissetmemişler.Benimde ilk gebeliğim 20.haftaya girmeme az kaldı. Daha hareketlerini belli belirsiz hissediyorum. Tedirginim.
Aşı mühim olmazsamda olmaz.Hastahane ortamı ne kadar steril bilemeyiz .Çıkmazlardayım.Allahım kimseyi ikilemde bırakmasın.