Dnzdmr92 Bugün biri göbeğin neden aşağıda duruyor dedi morelim bozuldu ?? Benimde biraz dikkatimi çekmişti
Ays_cskn Dnzdmr92 benimde aşağıda duruyor ve bas gelisdi en son benimki bende merak ediyorum bu durumu
ikicocuklubiranne Dnzdmr92 oğlumda top gibi yuvarlıktı karnım. Şimdi kızıma hamileyim karnım yanlardan yayık ve aşağı doğru. Karın yapısıyla cinsiyetle alakalı bir durum olabilir.
Soruyorumm Ays_cskn baş geliş oldugunu nasıl biliyorsunuz ben 21. Haftda sordum dahaduruş için cok erken dedi birşey demedi
Ays_cskn Soruyorumm detayli ultrason raporunda yaziyor canim yoksa bende bilemezdim daha doner diyorlar gercide
Soruyorumm Ays_cskn ben de detaylıda sordum 😁doktor hafif tersledi rapora bakayım belki yazıyodur bana dememiş olabilir ne olarak yazıyo
Ays_cskn Soruyorumm prezentasyon:bas gelis yaziyor canim ben devlette cektirdim oda bisi demedi kendi doktoruma gidicem nasipse bayram sonrasi 😁😁
Ays_cskn Soruyorumm rica ederim o bos konusanlarada itibar etme belki bebisin posizyonundan kaynakli gobek durumu boyle olabilir😁😁😁
Seyma-Aslan00 Dnzdmr92 evet normal oldgunu söyledi bebiş de aşağıda henüz yukarı tam büyüdükce cıkcak inşallah