Sunaahraz Merhaba hanımlar Açılmam vardı 4 gündür hastanede yatıyorum. Serum ciğer geliştirici iğne yapılıyor. Bugün çatal muayenesinde baya zorlandım hemşire gittikten sonra ksn gelmeye başladı sordum normal dedi varmı yaşayan.
Sunaahraz Aalleeyynnaa belirtim yoktu sadece karnım çok aşşağıda diye kontrolümde varken doktorum bebek çok aşşağıda dedi aşşağıda olduğu için bakıldı
Sunaahraz A_syma evet öyle şarıl şarıl gelmedi de insan yinede korkuyor çok mu geliyor acaba doğum filan olunca
A_syma Sunaahraz Yok yine muayene sonrasi damla seklinde geliyor. Dogum bitince alt kismi gostermeden kaldirdilar beni. Orayi gormedim.