Hanımlar 32. Haftada kontorum vardı. Gittim doktorum ilacım bittiği için tekrar ilaç yazdı ama Bi tane farklıydı ama bende yan etki yaptı ishal oldum renk değişikliği oldu bıraktım doktoruma şikayeti dile getirdim değiştirelim dedi bende değiştirene kadar bıraktım kullanmıyorum düzeldi çok şükür ama ishali geçmiyor neden anlamadım bebeğin hareketleri var bu durumu yaşayan varmi? Bilgi almak isterim