m060918 gidebilirsin bence ben 2 özele gidiyordum kızımda ama eşim geç çıkıyor die hep nöbetci doktorlara denk geliyorduk kontrollerde 4 ayrı doktorda kız demişti hatta ilk kız diyen doktorum kim ne derse desin %100 kız bu dedinde eşim pipi mi o demişti 😂 4 lüde de kesin kız dediklerinde alısverişe başlamıstık 😇